czwartek, 13 września 2012

Szybki omlet z szynką, cebulą i papryka

Królewskie śniadanie :) Mój, tradycyjnie już chyba w wersji trochę odchudzonej ale oczywiście dla tych, którzy nie muszą dbać o linię można bez problemu wykonać w wersji pełnotłustej.



Składniki:
  • 3 jajka
  • jogurt naturalny 0%
  • wędlina
  • cebula
  • papryka
  • sól i pieprz

Wykonanie:
Szynkę, cebulę i paprykę drobno pokroić. Przetrzeć patelnie papierowym ręcznikiem nasączonym olejem. Podsmażyć pokrojone dodatki. Jajka wbić do miski, dodać ok 2-3 duże łyżki jogurtu naturalnego. Dokładnie wymieszać/ ubić i doprawić solą i pieprzem. Gdy szynka z cebulą i papryką są już odpowiednio podsmażone wylewamy na patelnie jajka, zmniejszamy ogień przykrywamy patelnie i czekamy aż jajka się zetną. Warto co jakiś czas podważyć boki omleta, żeby nie było problemu ze zdjęciem go. I gotowe! 

Do omleta podałam pokrojone w kostkę pomidory, odmiana LOBO- odkryłam ją niedawno i są PRZEPYSZNE!

Było to moje pierwsze podejście do omleta - myślę, że udane :). Następnym razem zrobię jednak z 2 jajek bo ten przerósł moje możliwości...

Ola

Comments:

Prześlij komentarz

Free Blog Template by June Lily