środa, 5 września 2012

Lekka sałatka z kurczakiem

Czasami nachodzi mnie na coś lekkiego. Dziś - letnia sałatka z kurczakiem. Pomysł? Wykorzystałam to co akurat mi zostało:)




Składniki:
  • Sałata lodowa
  • pomidor
  • ogórek
  • czerwona papryka
  • czerwona cebula
  • kurczak
  • sos sałatkowy 
  • przyprawy
Wykonanie:
Kurczaka oczyścić, pokroić w drobne kawałeczki doprawić według uznania i podsmażyć. Warzywa pokroić wrzucić do miski. Można oczywiście dodać niemalże wszystko, mi zabrakło kukurydzy... Myślę, że oliwki (za którymi nie przepadam), czosnek lub np ser sałatkowy też by się sprawdziły. Gotowy sos ( w moim przypadku wiosenny) zrobić według przepisu na opakowaniu. Oczywiście sos można przygotować samemu ale ja przyznaję się bez bicia, że nie umiem zrobić tak dobrego jak te gotowe... tym bardziej, że nie przepadam za oliwą z oliwek. Sałatkę polać sosem tuż przed podaniem.


Do tego typu sałatki genialnie sprawdzają się grzanki czosnkowe, których akurat nie robiłam a przepis podam niedługo ;).

Ola



2 komentarze:

  1. widzę, że dziś króluje kurczak na blogach :D też lubię sałatki, taką jednak robie bez mięsa i papryki, ale podaję do obiadu :) chyba też muszę jakąś sałatkę niedługo zrobić, bo się zaraz sezon na świeże warzywa skończy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie! Trzeba korzystać póki warzywa można dostać niedrogo, a na dworze nie jest na tyle zimno, żeby trzeba było zbierać dodatkowe kalorie ;p

    OdpowiedzUsuń

Free Blog Template by June Lily