sobota, 10 listopada 2012

Roladki z kurczaka ze szpinakiem i fetą

Miałam w domu szpinak, miałam kurczaka, miałam fetę... Trzeba było zatem zrobić roladki, które chodziły za mną już od jakiegoś czasu:)


Składniki:
  • 2 piersi z kurczaka
  • pół opakowania mrożonego szpinaku
  • łyżeczka śmietany
  • mała cebula
  • 1/3 kostki sera feta
  • czosnek
  • sól, pieprz
Wykonanie:
Cebulę pokroić z kosteczkę i podsmażyć na patelni. Dorzucić szpinak, posolić i podusić razem. Dorzucić pokrojony lub przeciśnięty przez praskę czosnek (według uznania). Dodać pieprz, pokrojoną w kostkę fetę, łyżeczkę śmietany i zdjąć z ognia. Piersi oczyścić i pokroić tak, aby można było robić roladki. Posypać solą i pieprzem i posmarować nadzieniem szpinakowym. Zwinąć kurczaka w roladki i spiąć wykałaczkami lub związać sznurkiem. Obsmażyć szybko ze wszystkich stron i zawinąć w folię aluminiową. Włożyć na 5 min do piekarnika nagrzanego na ok 160 stopni. I to wszystko, roladki gotowe :)
Ja podawałam z sosem pomidorowym, brązowym ryżem i surówką z pora na którą przepis znajduje się tutaj

Smacznego!

Ola

1 komentarze:

  1. U mnie też dziś króluje szpinak. Ale przepis z kurczakiem do zapisania i wykorzystania w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń

Free Blog Template by June Lily