środa, 17 października 2012

Sałatka z brokułem

Ostatnio naszło mnie na sałakę z brokułem. Nie wiem skąd taka zachcianka- skoro jakoś nigdy mi się nie zdarzyło takiej jeść... Ale nie czekałam długo i na następny dzień zabrałam się za nią :) Efekt? Bardzo zadowalający :)



Składniki:

  • brokuł
  • 2 jajka
  • 10 dkg szynki z kurczaka
  • 1 pomidor czerwony i jeden żółty
  • kawałek czerwonej papryki
  • czosnek
  • majonez
  • jogurt naturalnych
  • sól i pieprz
Wykonanie:
Brokuła umyć, podzielić na różyczki i wrzucić do osolonego wrzątku. Gotować, aż trochę zmięknie (nie może być taki "rozciapciany") a następnie zahartować w zimnej wodzie. Jajka ugotować na twardo obrać i pokroić. Szynkę pokroić w kostkę, tak samo jak pomidora. Paprykę w nieduże paseczki. Wrzucić wszystko razem do miski, dodać sól, pieprz jogurt naturalny, majonez i czosnek. Wymieszać i schować na trochę do lodówki. I już :) pyszna i kolorowa sałatka gotowa!

Smaczengo

Ola


1 komentarze:

Free Blog Template by June Lily