sobota, 16 marca 2013

sałatka z jajkiem i kurczakiem

Wiosna nie chciała przyjść do mnie to ja przyszłam do wiosny. Dzisiaj zaserwowałam sobie na obiad zdrowe dietetyczne jedzonko które straaasznie mi smakowało. Musiałam strasznie stęsknić się za warzywami. Sałatka jest z jajkami to może być też trochę na święta tak dla odmiany :)




Składniki:
  • 1/2 czerwonej papryki
  • 1/2 zielonej papryki
  • 1/2 puszki kukurydzy
  • mała sałata masłowa
  • 3 jajka
  • pierś z kurczaka
  • 3 łyżeczki oliwy
  • 1,5 cytryny
  • szczypta cukru
  • szczypta soli
  • pieprz
  • garść świeżej bazylii
Wykonanie:
Pierś z kurczaka dokładnie oczyścić przeciąć na pół w poprzek tak by powstały dwa cieńsze płaty. Bazylię posiekać i natrzeć połową mięso. Następnie posolić, popieprzyć i skropić łyżeczką oliwy oraz sokiem z połówki cytryny. Wstawić do lodówki na 30 min. a w międzyczasie ugotować jajka na twardo, ostudzić i pokroić na ćwiartki. Paprykę pokroić w paseczki. Sałatę umyć, osuszyć i podrzeć na małe kawałki. W kubeczku wymieszać 2 łyżeczki oliwy z sokiem z całej cytryny, połową posiekanej bazylii, cukrem, solą i ok 2 łyżeczkami pieprzu. Mieszać do uzyskania jednolitej mazi :) Wyjąć kurczaka z lodówki i usmażyć na patelni grillowej. Pokroić w paseczki. W misce wymieszać sałatę z papryką i kukurydzą. Dorzucić jajka i kurczaka.Zalać dipem i konsumować do syta!
Smacznego
Sandra





2 komentarze:

  1. Oj taką sałatkę to z pewnością mogę podpiąć pod mój comfort food :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale kolorowo i smacznie! ;)

    OdpowiedzUsuń

Free Blog Template by June Lily