niedziela, 24 marca 2013

Jajecznica z bazylią, szynką i rukolą.

- kochanie zjadłabyś śniadanie?
-tak
- to zrób jajecznicę, bo wiesz, że jak ty zrobisz to będzie lepsza bo moja jest niejadalna
-serio ?!?!?! budzisz mnie żebym zrobiła se sama śniadanie? nie no nie bądź aż taki kochany

I tym o to sposobem w niedziele rano zwleczono mnie po chamsku z łóżka bo mąż mój nawet jajecznicy zrobić nie potrafi. Ja postanowiłam sobie witaminowo dogodzić skoro już musiałam się obudzić i zrobiłam jajecznice jakiej jeszcze nigdy nie jadłam ale wszystkim ją serdecznie polecam. Użyłam bazylii bo akurat mi się już kończyła ale równie dobrze smakowałoby z rzeżuchą którą również uwielbiam. Idealnie pasuje do zwykłego kawałka żytniego chleba z masłem. Syte, zdrowe a gdy użyje się niewiele masła to i nawet dietetyczne. Idealne dla ludzi chcących mieć sylwetkę fit!
Porcja dla 2



Składniki:
  • 4 jajka
  • 4 plastry szynki z indyka (najlepiej takiej co się ją samemu kroi a nie w plasterkach gotową)
  • garść bazylii
  • 2 garście rukoli
  • sól i pieprz
  • trochę masła


Wykonanie:
Szyneczkę kroimy w kosteczkę ( nie za cienką kosteczkę), bazylię siekamy. Na patelni rozpuszczamy masło i podsmażamy odrobinę szynkę. Rozbijamy na patelni jajka i doprawiamy solą i pieprzem do smaku. Całość mieszamy jak to w jajecznicy. Pod koniec dodajemy bazylię. Na talerze kładziemy po garści rukoli. Gotową jajecznice dzielimy na dwa i nakładamy po części na rukolę.
Smacznego
Sandra

1 komentarze:

  1. Uwielbiam taką jajecznice.
    Pięknie podane jest i pyszna ta Twoja :)

    OdpowiedzUsuń

Free Blog Template by June Lily