poniedziałek, 13 stycznia 2014

Owsianka z bananem i żurawiną

Zdrowe syte śniadanie. Nigdy wcześniej nie przepadałam za owsianka dopóki nie zrobiłam sobie jej sama. Polecam ją każdemu. PYYYCCCHHHHAAA! Składniki starczają na 1 porcje. Ja najadam się nią do syta, mężowi robię podwójną.



Składniki:
  • 2 łyżki płatków owsianych
  • 1/2 banana
  • 1/2 garści suszonej żurawiny
  • 1/2 szklanki wody
  • 1/2 jogurtu naturalnego chudego
  • kiwi
  • trochę migdałów
  • opcjonalnie sok do polania lub miód lub coś innego czym możemy posłodzić jeśli jest taka potrzeba.
Wykonanie:
Do rondelka nalewy wodę i wsypujemy płatki owsiane, gotujemy ok 4 min. Banana i kiwi kroimy na pół księżyce i wsypujemy do miski. Dodajemy migdały i żurawinę. Wlewamy ugotowane płatki owsiane i całość zalewamy jogurtem naturalnym. Jeśli jest taka potrzeba słodzimy sokiem lub miodem lub czym lubimy ;)


Orzech
Niskokaloryczny styczeń

2 komentarze:

  1. smakuje lepiej niż wygląda. Aż cieżko mi uwierzyć, że to mówie.. ja fanka sadzonego na śniadanie...

    OdpowiedzUsuń

Free Blog Template by June Lily