wtorek, 7 maja 2013

Kurczak curry na pomarańczowej fancie ;)

Przepis dostałam już dawno od znajomego ale nigdy nie mogłam się zebrać by go sprawdzić... aż do dziś.
Pomyślałam sobie, że skoro i tak siedzę uziemiona w domu, bo majówka zakończyła się małą kontuzją to dogodzę sobie w kuchni :D Smak mnie zaskoczył i bardzo przypadł do gustu :)




Składniki:
  • pierś z kurczaka
  • jedna cebula
  • pół czerwonej papryki
  • szczypiorek
  • torebka ryżu
  • przyprawa do kurczaka
  • 2 czubate łyżeczki pasty curry (u mnie zielona)
  • 1,5 łyżeczki mąki
  • 330 ml fanty pomarańczowej
  • łyżeczka oleju
Wykonanie:
Pierś z kurczaka oczyszczamy i kroimy w paseczki. Obsypujemy przyprawą do kurczaka i odstawiamy na chwilę. Na patelni rozgrzewamy olej. Cebulkę kroimy w piórka i razem z kurczakiem wrzucamy na patelnie - smażymy 5 min. W między czasie gotujemy ryż. Kroimy szczypiorek i paprykę. Do obsmażonego kurczaka dodajemy mąkę, pastę curry, fantę i paprykę i wszystko razem mieszamy. Gotujemy ok 20 min na najmniejszym ogniu od czasu do czasu mieszając. Podajemy na ryżu posypane szczypiorkiem :)

Słodko ostry smak tej potrawy... mmmm pyszności!

Polecam!

Ola :)

Comments:

Prześlij komentarz

Free Blog Template by June Lily