sobota, 29 marca 2014

wegetariańskie kanapki z jajkiem i masłem z awokado

Po zjedzonej baraninie w Zakopanem doszłam do wniosku iż mięso jest strawą mocno ciężkostrawną. Tak długo leżało mi to na żołądku, że postanowiłam przejść na wegetarianizm! Jak postanowiłam tak zrobiłam, póki co idzie mi całkiem nieźle.
Pierwszy problem pojawił się przy śniadaniu, co mogę innego na śniadanie zjeść poza kanapka z serem, serkiem, sadzonym, jajecznicą albo owsianką? Ochotę miałam na kanapkę. Słowo daje smakowała..no palce lizać! mam jeszcze drugą wersje wkrótce też udostępnię.



Składniki:
  • bułka pełnoziarnista
  • masło z awokado
  • jajko
  • 6 paseczków papryki papryki
  • 2 pomidorki truskawkowe
  • 2 plasterki ogórka
  • 1 rzodkiewka
  • garść rukoli
  • szczypiorek/ bazylia do dekoracji
  • sól i pieprz
Wykonanie:
Jajko gotujemy na twardo, bułeczkę przekrawamy na pół. Każdą połówkę smarujemy masłem z awokado. Rukolę myjemy i suszymy, ugotowane jajko kroimy w plasterki, paprykę myjemy i kroimy w paseczki, ogórka, pomidorki i rzodkiewkę myjemy i kroimy w plasterki. układamy całość warstwowo na kanapkę i  dekorujemy szczypiorkiem lub bazylią. Do smaku doprawiamy solą i pieprzem

Smacznego
Sandra


Comments:

Prześlij komentarz

Free Blog Template by June Lily